Lovisa, Svartholm & Kompisar

Publicerad 2016-05-28 19:11:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag åkte jag, Claudia, pappa, farfar och min hund båt till
Lovisa. Vi har stuga i Lovisa men vi åkte in till stan med båt. Där gick
vi först längs vattnet och sen till ett cafe i gamla stan. Där tog jag en halv
örfil och drack mjölk. När vi hade ätit klart där så gick vi tillbaka
till båten och åkte till en ö, som heter Svartholm.
Där åt vi middag. Jag åt köttbullar med franskisar och sallad. Det var riktigt
gott. Efter det så åkte vi till stugan med båten och sen kom två stycken
kompisar som har stuga rätt nära vår. Vi spelade badminton, åt glass och hade
evighetsbrändboll. Det var rätt svårt att spela badminton och vara med i
evighetsbränboll eftersom jag har kryckor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela