Lång dag

Publicerad 2016-05-27 18:17:23 i Allmänt,

Idag har det varit en lång dag. I skolan
så brukar jag och 5 andra flickor från min klass lyfta (cheerleading). Jag skulle just göra ett lyft och sen när jag ska ta sats upp så far min fot snett och det tog jätte sjukt. Jag kunde inte gå på den för då började jag må illa. Jag var också hos skolsköterskan och hon sa att jag skulle åka till sjukhuset. Så jag och mamma åkte till sjukhuset där dom tittade på min fot. Sen åkte vi till ett annat sjukhus där dom röntgade min fot. Sen fick vi åka hem och ca 16.30 så ringde läkarna och sa att jag bara hade vrickat foten. Jag var såå rädd att jag igen skulle fått en springa i foten. Jag hade fått i slutet av sommarlovet 2015 en spricka i samma fot. Men jag är såå lättad att jag inte hade någon stor skada i min fot. På månaden så ska vi ha fotbollsturnering i skolan, hoppas jag kan vara med och spela! Och sen på lördagen så har vi skolavslutning, ska bli såå skönt med sommarlov<3



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2016-05-27 21:44:00

Älskade du ❤️ Såå glad att det inte var spricka men det var säkert jätteont ändå!!

Svar: Jo❤️
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela