Kouvola

Publicerad 2016-06-27 18:01:28 i Allmänt,

Idag åkte jag, pappa, min farmor och farfar till Kouvola. Vi hade också
med min hund Viggo. Först gick vi i stan och tittade i butiker. Eftersom vi
hade tagit med Viggo så måste vi gå ut med honom så vi gick i en park.
Vi åt på Rosso, som förrätt tog jag bröd och vattenmelon och som mat åt jag
en ananas och skink pizza och drack jaffa, riktigt gott! Efter det
åkte vi bil till ett shoppingcenter som är lite utanför stan. Jag hittade bara ett
skal, men det var en rolig dag iallafall.
 
När vi kom hem till stugan från Kouvola så har jag tittat på tv och
chillat.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela