Nya huset

Publicerad 2016-07-02 13:15:06 i Allmänt,

Idag åkte jag och mamma till vårt nya hus för att renovera det.
Eftersom mina föräldrar ska skilja sig så måste vi ha ett till hus, haha!
Vi har renoverat mer tidigare men fortsatte idag. Till huset kom också
min ena moster och hennes blivande man och hans dotter (min plastkusin)
som börjar i sexan efter sommarlovet. Hon är lika gammal som Claudia. Min
mormor och morfar kom också och renoverade. Vi ska också dit imorgon men jag och min
plastkusin kommer troligen inte orka renovera hela dagen så vi tänkte gå och shoppa om vi
får tråkigt. Det nya huset är inne i stan så det är super nära till butikerna, såå roligt hihi!
 
Varför inte Claudia var med och renoverade är för att hon är just nu i Norge
på ett läger som håller på i en månad. Hon åkte dit igår.
 
Outfiten på bilden: Skjorta// Kappahl    Shorts// Från Thailand
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela