Frissan

Publicerad 2016-07-28 15:19:58 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag klockan 14 hade jag tid till frissan.
Jag ville klippa bort det torra håret. Den frissan som jag
går till så brukar hon fläta håret när hon är klar. Jag ville
då ha två franska flätor, och de blev såå fina!
 
Efter frissan gick jag och mamma till en blombutik. Där köpte
vi en jätte fin ljus rosa blomma som jag har i mitt rum på byrån.
 
Idag klockan 22 så ska jag, mamma och pappa vara på
flygfältet för då kommer Claudia hem från Norge. Hon har
varit där i en månad på läger.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela