Sista dagen av sommarlovet

Publicerad 2016-08-15 13:41:51 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Jag kommer börja med att be om ursäkt
för att jag inte bloggat på lite mer än 2 veckor. Jag har
haft idetorka och bara inte orkat.
 
Idag är det sista dagen av sommarlovet. Jag vill verkligen
inte att sommarlovet ska ta slut! Eftersom jag börjar 7:an så
kommer jag byta skola. Jag har redan träffat min nya klass
och varit på besök i nya skolan.
 
Imorgon får ni veta hur det gick första dagen i högstadiet!
 
Idag har jag varit ut på promenad med Viggo, städat lite i mitt rum
och packat skolväskan.
 
 

Kommentarer

Postat av: luna

Publicerad 2016-08-15 15:44:06

hej jag undra på vilken skola du går på?

Svar: Hej! Jag börjar i Lypa<3
Nicole Granroth

Postat av: luna

Publicerad 2016-08-16 14:44:24

ok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela