Sunday!

Publicerad 2015-05-31 11:50:08 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det söndag.
 
Vi skulle farit till min mormor
och morfars nya hus och
riva tapeter.
Dom ska flytta dit troligen
i augusti.
Men i alla fall.
På morgonen kom Claudia
ner och sa att hon
mådde illa.
Hon kasta upp och
sen fick hon lite feber.
Så vi kunde inte fara
och riva tapeter.
 
Idag har jag nästan
bara sett på film.
Jag är ju så besatt av
serien 'Mako Mermaids'.
Den är alltså helt bäst!
Just nu är jag på
säsong 3 del 7.
Just har jag sett alla
säsonger, så nu måste
det komma ut nya!
 
På onsdagen åker jag,
mamma och Claudia till Åland.
Det kommer bli så kul!
Jag tror inte det blir så
mycket bloggat där.
Vet inte ens om jag kommer
blogga alls.
Vi får se hur det blir.
 
På Åland bor min mammas
kusin och hennes familj.
Vi kommer att åka första till Åland.
Sen åker vi 1 dag till Stockholm.
Och sen tillbaka till Åland.
Vi är väll 1 vecka borta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela