Rongo Före Teatern

Publicerad 2015-02-23 15:01:02 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Nu är jag i Rongo och
äter en brownie.

Jag och en som går i min
klass som också går i
samma teater.

Idag slutade jag 14.15,
sedan gick vi till en matbutik
och köpte en sorts sallad
som vi skulle äta som mellanmål.
Jag glömde ta bild på den
men den var jätte god!

När klockan var ca 15.20 så
gick vi till Rongo. 
Mitt favorit café är 
Rongo så det var en jätte
bra idé av mig.
Haha!

Efter att vi har ätit så
ska vi gå till Sokos och
se om jag skulle hitta en 
bra ansiktsmask som
skulle vara bra för min hy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela