Välkommen 2016!

Publicerad 2015-12-31 23:00:00 i Allmänt,

Hej på er och gott nytt år!
Nu är det 2016! Klockan 16
så for jag och min familj till min
ena moster och äta middag. Där
sköt vi lite raketer. Jag la upp på min
Instagram en video från när vi sköt
raketerna. Heter Nicolegranroth där. 2015
har varit ett riktigt bra år. Jag började blogga,
jag fick en hund och en kanin, fått en till 
kusin. Ja, det har varit ett bra år!<3
Sen så har det också varit dåliga saker som
hänt under året. T.ex. när jag fick min spricka
i foten. Om ni inte kommer ihåg så var jag i
ett gympaställe, gjorde bakåtvolt på en trampolin
och landade snett. Otur kan man säga...
Nu vill jag önska er ett jätte bra år.
GOTT NYTT ÅR, OCH VÄLKOMMEN 2016!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela