TAG: About me!

Publicerad 2015-08-31 19:06:00 i Allmänt,

Hej på er.
Idag hade jag
tänkt göra en tag.
Jag tänkte
göra About me tag.
 
1.Ditt mellannamn?
Mitt mellannamn är Christina
 
2.Favorit ämne i skolan?
Jag gillar ganska många men typ
idrott, historia, matta, religion mm.
 
3.Favorit dryck?
Mjölk och Vitamin Well
 
4.Favorit låt just nu?
Waiting for love
 
5.Favorit mat?
KEEEEBAAAAB!<33
 
6.Det senaste du köpte?
Tröjan/skjortan och shortsen från Seppälä
 
7.Favorit bok för alltid?
Läser inte så ofta så har inte riktigt någon favorit
 
8.Favorit färg?
Vit, svart, blå, beige, grå och lila men
jag gillar typ alla färger.
 
9.Har du något djur?
Jag har 1 kanin och 1 hund
 
10.Favorit parfym?
Har inte riktigt någon favorit men
älskar parfymerna från Victoria's secrets.
 
11.Favorit lov/semester tid?
Tycker om alla loven!<3
Haha!
 
12.Är du gift?
Hmm...låt mig tänka...
Nej
 
13.Vilka länder har du varit i?
Jag har varit i ganska många.
Orkar inte räkna upp alla.
 
14.Pratar du något annat språk?
I skolan har vi lektioner som
man pratar engelska och finska,
kan liiite danska (har bott i Danmark)
och svenska.
 
15.Hur många syskon har du?
Jag har en lillasyster.
Hon heter Claudia och är 10 år.
Fyller 11 i oktober.
 
16.Favorit affär?
Typ H&M, Seppälä, Kappahl mm.
 
17.Favorit restaurang?
En kebab restaurang nära mig<3
 
18.När grät du senast.
Kommer inte ihåg!
 
19.Favorit blogg?
Felicia Melander's blogg
och Misslisibell's.
 
20.Favorit film?
Vet inte riktigt, har sett
många bra så kommer inte
riktigt ihåg alla.
 
21.Favorit tv-program?
Kollar inte så ofta på tv,
men Idol är riktigt kul!
 
22.Vad har du för mobil?
Jag har en IPhone 4s vit
 
23.Hur lång är du?
Var ett tag sedan jag mätte
mig sist, men jag är ca 147-148 cm.
 
24.Kan du laga mat?
Jag är inte så bra på det och
tycker inte heller det är så kul
att baka/laga mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela