Stallet

Publicerad 2016-05-06 16:46:26 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Jag sitter nu med Claudia på en backe vid stallet. CI väntar på att pappa ska komma och köra hem oss. Vi for då ca 14.45 till det mindre stallet. Först mockade vi två boxar, hämtade in hästarna, ryktade, sadlade och for och rida. När vi hade ridit klart så sadlade vi av hästarna, ryktade och gav mat. Sen förde vi ut dom till hagen. Det har varit riktigt roligt idag. Hästarna var jätte duktiga, solen har lyst hela tiden osv. 

När vi kommer hem så ska vi gå i duschen, packa väskorna och åka till stugan. Det är jag, Claudia, pappa och Viggo som far till stugan. Vi kommer vara övernatten där till lördagen och på kvällen åker vi hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela