Wednesday<3

Publicerad 2016-03-16 15:22:47 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det onsdag. Skolan var från 8.30 till 14. Jag hade
finska, matematik, bige, istället för modersmålen hade vi korgboll, fyke och
istället för engelska övade vi till musikalen som är ikväll.
 
Jag ska då kväll klockan 18 till skolan för att vi ska visa vår musikal.
Den börjar 18.30 men eftersom jag är med i den så ska vi vara tidigare där.
 
 
Hello. Today it's wednesday. School was from 8.30 till 14. I had finnish, math,
biology and geography, instead of  mother tongue we had basketball,
physics and chemistry and instead of english we practiced to the musical
wich is tonight.
 
I will then tonight at 18 go to school because we will show our musical.
It start 18.30 but because I'm in the musical and will be there earlier.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela