Vintersportdag

Publicerad 2016-03-02 14:57:44 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det onsdag. I skolan hade vi 
vintersportdag, jag var i slalombacken. Jag har inte brukat
tycka om vintersportdagar, men idag var det jätte roligt. 
 
Imorgon är det torsdag och en helt vanlig skoldag.
Skolan är från 8.30 till 15, veckans längsta skoldag.
 
 
Hello. Today it's wednesday. I school we had wintersportday, I
was in the ski slope. I haven't like wintersportdays. but today it
was really fun.
 
Tomorrow it's thursday and an ordinary school day. School
is from 8.30 till 15, the week's longest school day.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela