Torsdag igen!

Publicerad 2016-03-03 15:14:13 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det torsdag. Skolan var från 
8.30 till 15, veckans längsta skoldag. Jag hade religion, 
biologi och geografi, finska, handarbete och val musik.
Vi har vanligtvis två lektioner handarbete men idag hade
vi övning till en musikal vi har i skolan.
 
Efter skolan har jag kollat på film medan jag tvättade alla
speglar och fönster i mitt rum. Jag tvättade också glaset 
som är på mitt sminkbord. 
 
 
 
Hello. Today it's thursday. School was from 8.30 till 15, the weeks
longest schoolday. I had religion, biology and geography, finnish,
needlework and music selection. We usually have two lessons needlework
but today we had practice to a musical we have in school.
 
After school I have looked at movie while I washed all mirrors and 
windows in my room. I washed too the glass on my make-up table.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela