Tisdag<3

Publicerad 2016-03-01 15:55:04 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det tisdag. Skolan var från 9.15 till
15. Jag hade matematik, två lektioner bildkonst, modersmål
och två lektioner gympa. 
 
Imorgon har vi i skolan friluftsdag. Jag kommer vara i 
slalombacken. Jag tycker inte det är så roligt med friluftsdagar
men men, vad kan man göra. Haha!
 
Dagens outfit är en tröja från BEL och byxorna från Adidas.
 
 
 
Hello. Today it's tuesday. School was from 9.15 till 15. I had math,
two lessons visual arts, mother tongue and two lessons sports.
 
Tomorrow we have in school sport day. I will be in the slopeside.
I don't think it's so fun with sport days but but, what to do. Haha!
 
Todays outfit is a sweater from BEL and pants from Adidas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela