Tisdag!!

Publicerad 2016-03-08 16:58:25 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det tisdag och jag är tillbaka i skolan. På
fredag kväll blev jag sjuk och var det ända till söndag kväll. Jag
stannade då ännu hemma på måndagen. Jag hade feber och
väldigt mycket snuva, haha!
 
Men ja, skolan var från 9.15 till 15. Jag hade matematik, två lektioner
bildkonst, modersmål och två lektioner gympa.
 
 
 
Hello. Today it's tuesday and I'm back at school. On friday evening I
got sick and was until sunday evening. I stayed still at
home on monday. I had fever and very very runny nose, haha!
 
But yeah, school was from 9.15 till 15. I had math, two lessons
visual artsmother tongue and two lessons sports.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela