Thursday!

Publicerad 2016-03-17 14:57:07 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det torsdag. Skolan var från 8.30 till 15. Jag hade
religion, modersmål, finska, två lektioner handarbete och två lektioner
val musik.
 
Ikväll klockan 18 ska jag och min lillasyster Claudia till det större stallet.
Vi ska ha ridlektion, som vi alltid har på torsdagar.
 
 
 
Hello. Today it's thursday. School was from 8.30 till 15. I had religion,
mother tongue, finnish, two lessons needlework and two lessons
music selection.
 
Tonight at 18 I and my littlesister Claudia going to the bigger stable.
We'll have riding lesson, as we usualy have on thursdays.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela