En random lista

Publicerad 2016-03-03 15:00:00 i Allmänt,

Vad har du på dig? Adidas byxor och en blå t-skjorta
Vem känner dig bäst? Min familj och vänner tror jag.
Vad stod det i ditt förra sms? "Ok. Vi kommer lite efter tre." från mamma.
Vem sov du senast över hos? Hos min ena kompis från min klass, det var 
på sportlovet.
När grät du senast och varför? Det har jag glömt hehe.
Vem är du mest lik, din mamma eller pappa? Jag tror det är pappa
Hur lång är du? Tror jag är ca 152 cm
Dagens humör? Rätt trött men annars glad...
Hur gammal är du om 5 år? 18
Vem ringde du senast? Min lillasysters bästis, Claudia svarade inte när
hon ringde.
Vem ringde dig senast? Claudia, jag hittade inte min telefon så hon
ringde till den, haha!
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är gifta.
Hur många dynor har du i sängen? 7 med "prydnadsdynor".
Vad gör dig ledsen? Mobbning, om någon dött oså...
Vad gör dig glad? Min familj, min släkt, mina djur, hästar och mina vänner<3
Vilken hårgärg har du? Brunt, brunett här haha!
Vilken är din favorit glass? Jag har inte riktigt någon favorit men jag 
gillar väldigt mycket Ben And Jerrys 'Chocolate Fudge Browni
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela