Onsdag

Publicerad 2016-01-20 16:11:35 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det då onsdag. Dagen
var från 8.30 till 14. Jag hade finska, matematik,
modersmål, fyke och engelska. Efter skolan så
har jag varit på promenad med Viggo, sett på film,
städat mitt rum och ska just ner och äta mat. Jag ska
ännu idag göra läxorna, haha!
 
Imorgon så är det torsdag. Dagen är från 8.30
till 15, veckans längsta dag... Det blir inte heller
någon ridning för det blir helt för kallt.
 
På fredagen, 22 januari, så fyller jag 13. Jag
är såå taggad, haha!<33
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela