Monday

Publicerad 2016-01-11 16:28:22 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det måndag. Skolan var
från 8.30 till 13.15. Jag hade matematik, bige, engelska,
modda och religion. Efter skolan så gick jag och
en kompis från min klass till biblioteketet. Jag hittade
inte Harry Potter 1, den som jag skulle låna. Haha!
Men jag lånade några andra böcker istället. Jag vill
försöka lära mig att tycka om att läsa, jag tycker det
är rätt tråkigt. Sen så har jag övat till matematikprovet
som jag har på onsdagen. Jag och Claudia ska just
gå på promenad med Viggo.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-01-11 20:07:22

låter ganska trevligt :)

Svar: Jo!<3
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela