Måndag<3

Publicerad 2016-01-25 15:55:42 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det måndag. Skolan var
från 8.30 till 13.15. Jag hade matematik, modersmål,
engelska, bige och religion. På bigen så hade vi ett
skriftligt förhör på några Asiens flaggor, det gick jätte
bra. På religionen så hade en stor del i klassen inte
gjort sina läxor, så dom skulle gå ut i koridoren och
göra dom. Och vi som hade gjort dom satt mest inne
i klassen och bara pratade. Vi pratade t.ex. om att det
spökar, änglar, en försvunnen man osv. Riktigt roligt!<3
 
Efter skolan så åkte jag, mamma
och en min kompis snabbt till stan. Sen åkte vi till skolan
och hämta Claudia som hade slutat och körde hem.
Sen så har jag kollat på film och på Youtube och varit på
promenad med Viggo.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2016-01-26 20:31:49

Passade skjortan o är det den du har på? 😍😘

Svar: Det är den jag har på mig och den passade bra!<3
Nicole Granroth

Postat av: Beatrice Rudberg

Publicerad 2016-01-27 09:29:58

Första inlägget du önskade finns uppe på bloggen nu:) http://hastskolanlillefot.blogg.se/2016/january/nar-man-vill-skaffa-hast.html

Lycka till tjejer!:D<3

Svar: Taack, haha!<33
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela