Tisdag

Publicerad 2016-02-09 16:50:02 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Skolan var från 9.15 till 15. Jag
hade matematik, två lektioner bildkonst, modersmål
och två lektioner gympa. På matematiken hade vi prov,
jag tror det gick riktigt bra! På gympan hade vi först
evighetsbrändboll, sen stadskrig och till sist fotboll. Det
var en riktigt rolig gympalektion bara att i slutet av lektionen
fick jag huvudverk och mådde lite dåligt, nu mår jag
iallafall bättre!
 
 
Hello. School was from 9:15 till 15. I had math, two
lessons visual art, mother tongue and two lessons gymnastic.
On math we had a test, I think i went really good! On gymnastic
first we had eternity rounders, then city fight and last football. It
was a really fun gymnasticlesson only at the end of the lesson
I got headache and fellt little bad, now i feel atleast better!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela