Stegring

Publicerad 2016-02-15 17:02:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Skolan var från 8.30 till 13.15.
Jag hade ca 10 minuter matematik, sen hade vi
generalrepetition till kabaren i min skola. Efter
det hade jag bara bige och religion.
 
Efter skolan har jag varit på promenad med Viggo,
kollat på film, gjort läxorna och övat till fykeprovet
som vi har på onsdagen, samma dag som kabaren.
Ca 14.30 fick jag huvudverk och sjuk hals. Jag mätte
för inte länge sen om jag har feber, jag hade stegring.
Hoppas jag hinner bli frisk ännu idag så jag imorgon
slipper till skolan!
 
Bilderna är från söndagen då jag och mamma var
på långlänk med Viggo.
 
 
Hello. School was from 8.30 till 13.15. I had about 10 minutes
math, then we had a rehearsal to the cabaret we have in my
school. After that I only had biology and geography and
religion.
 
After school I've been on a walk with Viggo, watched
movies, done homeworks and practised to physics
and chemistry test we have on wednesday, the same
day of cabaret. About 14.30 I got headache and
sore throat. I measured not long ago if I have a fever,
I had rise. I hope I get well even today so I can go to
school tomorrow!
 
The photos are from sunday when I and mom was on
a long walk with Viggo.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela