Stalldag

Publicerad 2016-02-05 17:59:34 i Allmänt,

Idag var jag ju i det mindre stallet och sköta med Claudia.
Först mockade vi, två shettis boxar och en ponnys. Sen
hämtade vi in den ponnyn som vi mockade åt och ryktade
den. Den heter Manni. Sen så satt vi på selarna och släden
på Manni. Vi åkte alltså släde på en åker, det var riktigt roligt.
Jag sa ju i mitt förra inlägg att vi troligen inte skulle hinna rida
eller något sånt men ägaren av stallet sa att vi nog skulle hinna.
Det var iallafall jätte roligt i stallet!<33
 
 
Today I was in the smaller stable menage with Claudia.
First we suede , two shetland pony boxes and one
ponys. Then we picked up the pony we suede to currid
it. It's name is Manni.Then we put on the harnesses and
the slide on Manni. We went then sled on a field, it was
really fun. I said in min last post than we probably not have
time to ride or something like that but the owner of the stable
said that we would have time. It was in all cases really fun
in the stable!<33
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela