Rolig dag!

Publicerad 2016-02-20 18:06:48 i Allmänt,

Idag har det varit en riktigt rolig dag. Klockan 13 så kom en
min kompis till mig. Jag, Claudia och min kompis gick ut
och fotade vinter bilder. När vi hade fotat klart gick vi hem.
Vi hade yoga challange, pratade och skrattade massor.
Det var en riktigt rolig dag!<33
 
Today it have been a really fun day. At 13 one friend came
to me. I, Claudia and my friend goed out and took winter
photos. When we had photographed clearly, we went home.
We had yoga challange, talked and laughed a lot.
It was a really fun day!<33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela