Mycket gjort idag!

Publicerad 2016-02-06 14:56:29 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag klockan 10 for jag, mamma och
pappa till en bilbutik och provkörde en bil. Sen åkte
vi in till stan till ett cafe. Jag åt en smörgås och en
brownie, det var jätte gott! När vi hade ätit så åkte
vi till ett ställe ca 5 minuter från stan. Vi var där ca 40
minuter. Sen åkte vi till en annan bilbutik och kollade på
bilar. Mamma vill ha en ny bil därför har vi varit i bilbutiker.
 
 
 
Hello. Today 10 am I, my mom and dad went to a car store
and sample drove a car. Then we went into town to a cafe. I
ate a sandwich and a brownie, it was delicious! After
we had eaten we went to a place about 5 minutes from town.
We were ther abour 40 minutes. Then we went to a other car
store and checked on cars. Mom want a new car that's why
we have been in car stores.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela