Monday again

Publicerad 2016-02-08 16:41:07 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Då är det måndag igen. Skolan var
från 8.30 till 13.15. Jag hade matematik, bige och
engelska. Sen hade jag ännu två lektioner men då
var  högstadiets rektor i vår klass. Jag börjar ju i 7:an
efter sommarlovet. Rektorn berättade om skolan och
gav papper vi skulle ta med hem.
 
Idag ska jag mest öva till matematikprovet som vi har imorgon.
 
 
Hello. Then it was monday again. School was from 8:30 til 13:15.
I had mathematics, biology and geography and english. Then I had
yet two lessons but there was senior secondary principal in our
class. I begin the 7th grade after the summerholiday. The principal
told about the school and gave us papers we would take home.
 
Today I will  most practice to the mathematics test we have tomorrow.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela