Första dagen efter sportlovet

Publicerad 2016-02-29 14:45:17 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det då måndag och första dagen
efter sportlovet. Skolan var från 8.30 till 13.15. Jag hade
matematik, två lektioner modersmål, engelska och religion.
 
Ikväll ska jag och min familj på ett kalas. Det är min pappas
gamla skolkompis son som fyller år.
 
 
 
Hello. Today it's monday and the first day after the winter holiday.
School was from 8.30 till 13.15. I had math, two lessons mother tongue,
english and religion.
 
Tonight I and my family will go to a birthdayparty. It's my dads old
schoolmate son's birthday.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela