Bio och kalas

Publicerad 2016-02-21 16:50:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag klockan 12.30 började filmen jag 
och min familj skulle se på bio. Filmen heter 'Okända djup'.
Min pappas gamla klasskompis var med i filmen. Det var 
en dokumentär. Efter det åkte vi hem i ca 30 minuter och 
sen till ett kalas. Det var min kusins pojke som fyllde 1 år.
 
 
Hello. Today at 12.30 the film started that me and my family
would see at the movie. The movies name is 'Unknow depth'.
My dads old classmate was in the movie. It was a decumentary.
After that we drived home about 30 minutes and then to a
birthdayparty. It was my cousins boy that filled 1 year.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela