TILLBAKA

Publicerad 2016-04-14 15:58:15 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det torsdag och jag är tillbaka, haha!
Jag har då inte bloggat på ca 1 ½ vecka. Jag har då haft en del
prov, inte orkat osv.
 
Skolan var från 8.30 till 15. Jag hade religion, biologi och geografi,
finska, två lektioner handarbete och två lektioner val musik. På
religionen tittade vi på en film om Martin Luther.
 
Klockan 18 ska jag och min lillasyster på ridlektion i det större
stallet. Ska bli riktigt roligt!
 
 
Hello. Today it's thursday and I'm back, haha! I have'nt then blogged
about 1 ½ week. I have had tests, not dried etc.
 
School was from 8.30 till 15. I had religion, biology and geography, finnish,
two lessons needlework and two lessons music selection. On religion we
looked at a movie about Martin Luther.
 
At 18 I and my younger sister on a ride lessons in the bigger stable. It will be
really fun!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela