Ny vecka

Publicerad 2016-04-25 14:32:53 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det måndag och en ny vecka. Skolan var från 8.30 till
13.15. Det var riktigt roligt att vara i skolan igen, jag var sjuk på torsdagen och
fredagen förra veckan. Jag hade matematik två lektioner, engelska, modersmål
och religion. På matematiken hade vi nationella prov, det gick helt bra. Jag snöt
mig typ hela tiden medan jag gjorde provet, haha!
 
 
 
Idag kommer jag mest ta det lugnt, städa mitt rum och läsa till engelska provet
vi har på onsdagen.
 
(Bilden är tagen på sommaren. Visst längtar man ihjäl
till sommaren nu, men det är inte länge kvar!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela