TORSDAG

Publicerad 2015-11-26 14:37:51 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det torsdag.
Dagen var från 8.30 till 15. Jag hade
religion, bige, finska, handarbete
och val musik. På religionen så
hade vi prov. Det var bara 2 sidor.
Jag tror det gick jätte bra!<3 Men
nu är jag helt slut. *Pust*
 
Idag klockan 18 så ska jag på
ridning. Det ska bli jätte roligt!<33
 
Imorgon så är det fredag. Vi ska
med skolan till kyrkan och jag ska
läsa. Min lärare sa idag att vi skulle
läsa (en dag före kyrkan). Men det
ska bli roligt. Jag har nog läst flera
gånger i kyrkan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela