Påväg hem från stugan

Publicerad 2015-06-28 20:48:36 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Sitter nu i bilen
 påväg hem
från stugan.

Jag har inte 
bloggat idag.
Alltså före nu.

Men tänkte berätta
lite om vad jag 
har gjort idag. 

Just det, jag bloggar
nu från min telefon.

Jag vaknade 
ca 8 och degade 
i sängen till klockan 9.
Sen steg jag upp,
fixade mig och åt.

Klocka 10 så 
startade jag,
 mamma och Viggo.
Till min ena moster.
Vi for alltså med bil.
När vi hade hämtat
dom så åkte 
vi till min mormor 
och morfar.
Dom ska alltså
flytta och min ena
moster ska flytta in dit.

Vi packade in
saker i lådor.
Och sen vid 
1 så for jag,
Claudia och Michelle
på promenad med
hundarna och 
2 av mina kusiner.
Michelle är alltså 
min plastkusin.

Vi for iallafall 
på en promenad.
Det var då jag 12 år,
Claudia 10 år, Michelle
är 10 eller 11.
Och min ena kusin
Naomi 3 år, hennes 
lillebror, Liam som är 1 år.
Och sen 3 hundar.
Det var rätt svårt att
hålla reda på var alla 
hundar var.
Vi gick och titta 
på kor.
Det var riktigt kul!

Sen ca 12.45 
så åkte jag, pappa,
Claudia och Viggo till stugan.
Där har vi åkt båt, 
spelat utespel m.m.
Och nu är vi påväg hem.

Imorgon är det måndag.
Då kommer troligen
Lina till mig.
Hon är går i min klass
och har gått i 
samma förskola.
Så det kommer bli 
jätte kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela