Måndag

Publicerad 2015-07-27 11:55:27 i Allmänt,

Hej på er.
Idag är det måndag.
Som ni troligen såg
i titeln.
Jag vaknade klockan
9 av min väckarklocka
och degade i sängen
till ca 10.15.
Sen steg jag
upp, klädde på mig
och  packade väskan
till Kraftverk.
Sen åkte jag, Claudia
och mamma till Kraftverk.
Det såg stängt ut
så jag gick till
dörren och tittade på
lappen när dom öppnar.
Och Kraftverk öppnar
först klockan 16, så vi
var ca 4 timmar tidiga.
Vi åker istället
klockan 16 till Kraftverk.
 
När vi kom hem så
gick jag på promenad
med Viggo.
Och så har jag
lyssnat på musik.
 
Igår när pappa
städade i en låda
så hittade han min
allra första telefon.
Så igår har jag kollat
på bilder/videon och spelat
alla spel som fanns.
Det är en Nokia snäcka.
Heter det ens snäcka?
 Sån som man liksom kan
öppna och stänga.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela