Angry Birds Filmen

Publicerad 2016-05-10 15:21:24 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Jag sitter nu i bussen på väg till Helsingfors med Claudia. Vi har just kommit in till centrum men vi ska åka ända till sista stationen där vi träffar pappa. Det är inte länge kvar. Vi ska då och titta på den nya Angry Birds filmen. Min pappa blev inbjuden till filmen, och jag och Claudia kommer med. Det är första gången som dom ska visa filmen, premiären är inte förens några dagar senare (från idag då). Efter filmen så ska vi fara på efterfesten. Vi kommer komma hem rätt sent idag. Men jag har gjort läxorna, så det blir inte så stressigt på kvällen, haha!

Jag är inte säker men det kommer kanske upp bilder därifrån imorgon eller ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela