Wednesday

Publicerad 2016-02-03 16:03:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Dagen var från 8.30 till 14. Jag hade
finska, fyke, två lektioner modersmål, en lektion där en från
ett museum kom och berättade om medeltiden där jag bor.
På sista lektionen hade vi engelskaprov. Jag tycker det gick
rätt bra. På finskan så gick vi och intervjuade några som är i
en annan finska. Det var iallafall jätte roligt!
 
Efter skolan så har jag varit på promenad med Viggo och
kollat på film. Riktigt chill dag<3
 
 
Hello. Day was from 8:30 til 14. I had finnish, physics and chemistry, two
lessons mother tongue, one lesson there one from a museum came and
told about the middle ages where I live. On the last lesson I had english test.
I think it went pretty good. On fininsh went and interviewed a few that are in
another finnish class. It was anyway really fun!
 
After school I was on a walk with Viggo and
watched movies. Really chill day <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela