Wednesday!

Publicerad 2016-02-10 14:32:36 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Skolan var från 8.30 till 14. Jag hade
finska, matematik, två lektioner modersmål, fyke och
engelska. Dagen har varit riktigt rolig<3
 
Ca 17 ska jag och Claudia åka till en rastaurang,
några andra från min mammas släkt kommer också
dit. Vi ska överraska min ena kusin, hon fyller 4 år
idag. Grattis grattis!<33
 
Jag sitter nu och gör läxor, äter "fruktsallad" och dricker
varm kakao. Fruktsalladen består av paprika, banan,
mandarin och tomat. Jätte gott!
 
Hello. School was from 8:30 till 14. I had finnish, math, two
lessons mother tongue, physics and chemistry and english.
The day has been really fun<3
 
About 17 I and Claudia going to a restaurant, a few of my mothers
family coming there too. We're goning to surprise on of my cousin, she
filled 4 years today. Happy birthday!<33
 
I sitting now and do my homeworks, eating "fruit salad" and drinking
hot chocolate. The fruit salad consists of paprica, banana, mandarin
and tomate. Delicious!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela