Thursday

Publicerad 2016-02-18 19:33:47 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det då torsdag. Skolan
var från 9.15 till 15. Jag hade bige, finska, två
lektioner handarbete och två lektioner val musik.
 
Klockan 18 hade jag ridning. Det var riktigt roligt!<3
 
Imorgon är det fredag, sista dagen före sportlovet.
Efter skolan åker jag och Claudia till det mindre stallet
och sköter och kanske rider.
 
 
Hello. Today it's thursday. School was from 9.15 till
15. I had biology and geography, finnish, two lessons
needlework and two lessons music selection.
 
At 18 I had riding. It was really fun!<3
 
Toworrow it's friday, the last day the last day before the
winter holidays. After school I and Claudia go to the smaller
stable and manages and maybe ride.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cassandra Haraldsson

Publicerad 2016-02-18 22:33:00

Blir härligt med sportlov :)

Svar: Jag vet!<33
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela