Monday!

Publicerad 2016-02-01 14:03:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det måndag. Skolan var från
9.15 til 13.15. Jag hade modersmål, engelska, bige
och religion. När jag hade slutat så gick jag hem, lekt
med Viggo och kollar nu på film.
 
Här som jag bor så har en stor del av snön smält bort.
Jag tog lite bilder utanför vårt hus så jag kan visa er.
Har snön börjat smälta hos dig?
Just nu så är det 1 grader och sol/moln. Imorgon så
har man lovat att det ska snöa. Skulle vara roligt att
ta vinterbilder.
 
 
Hello. Today is Monday. School was from
9:15 til 13:15. I had the mother tongue, english, biology
and geography and religion. When I had finished, I went home, played
with Viggo and are now viewing a film.
 
Here I live have much of the snow has melted.
I took some photos outside our house so I can show you.
Has the snow started to melt where you live?
Right now it is 1 degrees and sun / clouds. Tomorrow they
has promised that it will be snowing. Would be fun to
take winter photos.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela