Börjar igen!

Publicerad 2016-10-11 15:54:11 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Det var ganska länge sedan jag bloggade sist.
Varför jag inte bloggat är för att jag inte haft någon lust med det.
Sedan har jag också haft lite med skolan. Men nu tänkte jag börja
blogga igen. Jag kommer kanske inte kunna lägga upp ett inlägg
varje dag, men ibland.
 
Idag var jag i skolan från 8.15 till 13. Jag hade geografi, två lektioner
hussa (huslig ekonomi) och musik.
 
Jag har nu gått i sjuan i lite mer än 1 månad. Skolan har gått bra. Det kan
vara mycket läxor ibland, men inte så ofta. Vi har haft ett prov, det var
matta. Mattaprovet gick rätt bra tror jag, vi har inte ännu fått ut det. På
onsdagen (19:de oktober) har jag kemiprov.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela