Besökdag på högstadiet

Publicerad 2016-05-03 15:07:42 i Allmänt,

Idag var jag på besöksdag i höstadiet som jag kommer börja i. Igår när jag
berättade om dagen så sa jag att jag skulle berätta imorgon, alltså idag vad vi
gjorde, hur det gick osv. osv. Det höstadiet jag kommer börja i har nu baracker
för dom renoverar skolan.
 
Vi började skolan 8.30 och gick genast mot högstadiet. Där far vi till deras matsal
och personalen presenterade sig. Sen sa en lärare klasserna, man fick träffa sin
nya klass och leka lite lekar med dom. Sen visades man runt av 3-4 elever från
 åk 8-9. Sen lekte vi lekar med alla blivande sjuor och sen blev det mat. Efter maten
så fick man vara ute och prata med alla som var där och sen gick vi till en park
som är bredvid skolan, där pratade man lite och sen gick man tillbaka till sina skolor.
 
I min klass är vi 24 stycken. Det är den största klassen av alla blivande sjuor. Jag
kommer gå i 7C. I min klass tror jag det är 14 från min skola som jag nu går i. Jag är
inte helt säker men tror det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela