Shopping

Publicerad 2016-02-27 09:37:24 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag ca 12 ska jag och två från
min klass till ett shoppingcenter i Helsingfors. Vi
kommer vara där en stor del av dagen. Efter det åker
vi till en av dom övernatten. Imorgon ska vi till ett
gymnastik/gympa ställe. Blir en riktigt rolig helg!<3
 
 
Hello. Today about 12 I and two from my class
is going to a shopping center in Helsinki. We
will be there much of the day. After that we're going
to one of them on sleepover. Tomrrow we're going to
a gymnastic place. It will be a really fun weekend!<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela