It's friday

Publicerad 2016-02-05 13:06:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det fredag. Skolan var från
9.30 till 12.15. Jag hade matematik, historia och
musik. På historian så hade vi prov. Jag tycker det
gick jätte bra!
 
Idag ca 15 ska jag och Claudia vara i det mindre
stallet, vi ska sköta, ge mat, vatten, mocka osv. Idag
kommer vi inte hinna rida för vi måste redan fara hem
vid 17. Claudia ska på ett läger sen.
 
 
Hello. Today it's friday. School was from 9.30 til 12.15.
I had mathematics, history and music. At history we had
a test. I think it went great!
 
Today about 15 I and Claudia be in the smaller stable, we
will menage, give food, water, suede etc. Today
we woun't have time to ride because we must already go
home at 17. Claudia will be at a camp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela