ONSDAG!

Publicerad 2015-09-30 19:25:18 i Allmänt,

Tja tja. Idag är det onsdag.
Jag hade finska, matta,
2x modda, fyke och engelska.
Dagen gick rätt bra, inte
riktigt några sega lektioner.
 
När jag varit hemma så
har jag varit på promenad
med Viggo, gjort läxorna
och bara chillat.
 
Imorgon börjar jag
8.30 och slutar 15.
Tycker inte om torsdagarna
för dom är såå långa. Man
orkar liksom inte!
Klockan 18 har jag
ridning. Tagga tagga!
 
På måndagen var jag
och mamma ute med Viggo
och fota. Då tog jag lite höstbilder
som ni ser här nere.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela