Söndag

Publicerad 2015-10-25 11:14:20 i Allmänt,

Hej på er. Idag är det söndag.
Man ska ju idag ändra om klockan.
Har du gjort det?
Idag har jag bara varit
hemma och chillat, sett
på film osv. Haha!
 
Igår så var jag och
mamma till stan. Vi
var t.ex. i Stadium. Där
köpte jag den kepsen
som är på bilden. Om du
vill köpa en sån så kostar
den 24.90€. När vi kom hem
från stan så åkte jag, Claudia
och pappa till stallet. Där skulle
jag och Claudia ha hoppträningar.
Det gick riktigt bra!
 
Imorgon är det måndag.
Dagen är från 8.30 till 13.15!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela