Tisdag

Publicerad 2015-11-24 17:28:00 i Allmänt,

Hejsan hejsan. Idag är det tisdag.
Förlåt för att jag inte bloggat på
ca en vecka. Jag har inte haft
tid eller orkat. På söndagen
och igår (måndagen) så har
jag varit sjuk. Men idag så
slapp jag till skolan.
 
Dagen var från 9.15 till 15.
Jag hade  matta, bildkonst, bige och
gympa. På bildkonsten ritade vi
ansikten, den blev väll helt okej...
På gympan så spelade vi
innebandy. Jag tycker det
är riktigt roligt, men skulle inte
kunna tänka mig gå i det. Haha!
I slutet av gympan så hade vi
matcher. Jag fick sammanlagt
tre mål. Stolt till 100%
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela