Sommarlov!

Publicerad 2015-05-30 12:20:07 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det lördag.
 
Jag vaknade 6 och börja
sminka och fixa mig då.
Klockan 8 börja
skolavslutningen.
Vi fick betygen också.
Jag är jätte nöjd!
Vi fick också en glass
när man fick betyget.
 
Idag vid 16.30 ska
mamma och pappa ha
deras födelsedagskalas.
 
När jag fixa mig till
skolavslutningen så
börja jag se på en serie.
Jag har tidigare sett på
säsong 1 men nu har
2 och 3 kommit.
Jag börja idag
se på säsong 2.
Jag verkligen älskar
serien.
Den heter 'Mako Mermaids'.
Om ni vill se på en serie
så föreslår jag 'Mako Mermaids'!
 
Nu ser jag på just den serien.
Jag är på säsong 2 del 7.
Jag har sett 7 delar idag.
Haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela