Måndag!

Publicerad 2015-03-30 15:11:22 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det måndag.
Dagen gick rätt fort fast jag annars
tycker att måndagar är
ganska långa.
Det är säkert för att jag inte far
på teater idag.
Varför?
Jo, jag ska till Egypten imorgon och
måste packa allt klart!
Det kommer bli så skönt.
Mina händer är jätte torra och
solen hjälper till det, awesome!
 
Flyget kommer starta 7.00 på morgonen
så det blir jätte tidig väckning.
Det blir jätte roligt på flyget också för
då kommer vi troligen äta
morgonmål i Starbucks!
 
Igår provade jag på att rullskrinna.
Claudia och pappa var på helgen och köpa
dom och såklart skydd.
Det var första gången jag rullskrinna.
Och jag är faktiskt riktigt nöjd av det
jag klarade!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela