~Home is the place there you can be awful~

Publicerad 2015-03-03 15:50:38 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Idag är det tisdag.
Jag hade modda, bige, matta och hissa.
Timmarna gick väldigt snabbt.
När jag skulle gå hem så började det
snöa, jag hade inget paraply med
heller, jätte roligt att gå hem!
När jag var hemma fick jag
hänga upp rocken, mössan
och vantarna.
Haha!
 
Klockan 18 ska jag, Elli, pappa och
Claudia åka till slalombacken.
Ska bli jätte roligt!
 
Jag fick stanna hemma från skolan
igår (måndag) för att jag hade
jätte sjuk huvudverk.
Men som tur slapp jag till
skolan idag.
 
Nu ska jag göra klart alla
mina läxor till imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela