Tuesday!

Publicerad 2015-06-30 18:37:44 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det tisdag.
 
Idag har jag sett
på film och chillat.
Jag har faktiskt
gått igenom lite i
mitt rum.
Vi har också gått
igenom saker/kläder, om dom
ska gå till ett skyddshem
eller säljas.
Sen har jag också varit
på trampolinen.
 
Igår var ju Lina
hos mig.
Det var i alla fall
riktigt kul!
 
Minns ni när
jag, Claudia och
mamma var och trycka
på väskor och olika tyger.
Men i alla fall.
En som "ordnade" det
bjöd oss tillbaka.
Mamma känner henne.
Men hon bjöd oss
tillbaka till samma ställe
för att trycka igen.
Det är så att vi ska
visa hur man tryckte på t.ex.
kläder förut.
Det kommer andra också
som ska visa andra saker.
Men det ska i alla fall
bli jätte kul!
Imorgon så ska
Claudia ha ett namnsdags
kalas på vår stuga.
Hon har bjudit 2
st kompisar som
ska sova över en natt.
Jag tar kanske med
datorn, men tar
jag inte med den så
bloggar jag kanske
från min telefon.
Jag är inte säker om
jag kommer hinna blogga,
men vi ser!
 
Jag var just på
trampolinen med Claudia,
och sen mitt i allt så öser det
bara ner regn.
Claudia gick in, men
så envis som jag är
så blev jag kvar ute
i ösregnet.
När jag sen kom
in så hade det åskat
också  och jag var
jätte blöt.
 
Så nu sitter jag i min
säng och bloggar.
Jag satt på min pyjamas
och en tröja för det
är ändå kväll nu.
 
Jag ska just titta
i Dermosil tidningen
om jag vill beställa något.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-07-01 06:57:27

Vet du om det är på barnens dag som ni skall vara där? Kul isf för då kommer vi o titta 😊👍

Svar: Jag vet inte riktigt. Det ända jag vet är att vi ska trycka på Postbacken! <3
Nicole Granroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Jag heter Nicole och är 13 år. Här kommer ni få läsa om mina vardagar, mode och smink.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela